این مطلب درباره مجله دنیای معماری است که توسط استودیو معماری فرحو در حوزه معماری و با مدیریت فرشید حسینی تهیه و در بین معماران بزرگ ایران توزیع می شود.

با سلام خدمت مخاطبین محترم استودیو معماری فرحو، با یکی دیگر از مطالب بخش بلاگ استودیو معماری فرحو در خدمت شما هستیم. این بار قصد داریم در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری از فعالیت های دیگر این استودیو که مدیریت آن بر عهده مهندس فرشید حسینی است بپردازیم. همان طور که مستحضر هستید، استودیو معماری فرحو سالهاست در زمینه طراحی معماری، نظارت و اجرای انواع سازه ها مشغول به فعالیت است و توانسته در این مدت افتخارات بسیاری نیز بدست بیاورد. استودیو معماری فرحو به تازگی در همکاری با چند مجموعه بزرگ مجله ای به انتشار رسانده که نام آن ” مجله دنیای معماری “ است. این مجله بصورت اختصاصی حول معماری جهان فعالیت دارد و هدف آن کنار هم آوردن برندهای بزرگ صنعت ساختمان کشور است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مجله فاخر آشنا سازیم.

آشنایی با مجله دنیای معماری

همان طور که پیش تر بصورت مختصر توضیح داده شد، مجله دنیای معماری با محوریت معماری جهان فعالیت خود را آغاز نموده و سنت این مجله که طراحی و چاپ آن در سطح برترین ژورنال ها و مجله های معماری جهان است بر این پایه بوده که در هر شماره آثار یکی از بزرگترین معماران جهان بصورت اختصاصی ارائه گردد و در کنار این آثار فاخر، یکی از پروژه های شاخص مهندس فرشید حسینی نیز معرفی شود. در کنار مجموعه یاد شده نیز تبلیغات بزرگترین و برترین برندهای صنعت ساختمان کشور آورده شود تا مجموعه ای بی نظیر که هدف آن صرفا ایجاد یک کنسرسیوم بین قوی ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات مهندسی کشور است، شکل گیرد.

این مجله تخصصی به هیچ عنوان برای نفع مالی یا هدف مالی دیگری تنظیم نگردیده و تنها هدف آن کنار هم آوردن بهترین ها در این صنعت است تا هر کارفرما یا فردی که قصد دارد در این حوزه به هر نحوی فعالیت داشته باشد، بتواند تاپ ترین ها را در یک ژورنال ببیند. تاپ ترین های حوزه طراحی داخلی، حوزه سنگ و سرامیک، حوزه هوشمندسازی منازل، حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی، حوزه متریال های به روز نصب و اجرا، لوازم خانگی حرفه ای، حوزه کابینت، حوزه روشویی و سرامیک های مرتبط با سرویس هاس بهداشتی و دیگر مواردی که مورد نیاز همه ماست.

مجله world architecture

یکی از سیاست های مهم مجله دنیای معماری این است که از هر صنعتی که در هر حوزه ساختمان فعال است تنها یک صنعت معرفی می گردد و هیچ برند دیگری که در آن حوزه فعالیت دارد وارد این مجله نخواهد شد. بنابراین اهمیت برندهایی که در این ژورنال حضور دارند، بیش از پیش افزایش می یابد. بدین ترتیب همکاران بخش مارکتینگ استودیو معماری فرحو همواره در تلاش هستند تا با بهترین های این حوزه توافق نمایند و عموما رقابتی نیز بین برندها برای حضور در این مجله ایجاد می گردد.

مجله دنیای معماری در دستان معماران بزرگ کشور

همان طور که پیش تر نیز خدمت شما عزیزان توضیح داده شد، این مجله کاملا غیر انتفاعی تهیه می گردد و تنها هدف آن ایجاد مجموعه ای از بهترین های صنعت ساختمان است. مجله دنیای معماری پس از تهیه، ویراستاری و در نهایت چاپ با استفاده از بالاترین متدهای روز، به دست بزرگترین معماران کشور، بزرگ ترین سازندگان و همچنین بزرگان صنعت ساختمان کشور می رسد و چندین نسخه از آن نیز در اتاق های هتل اسپیناس پالاس قرار داده می شود تا افرادی که در این هتل اقامت می کنند از مطالعه این مجله لذت ببرند و اگر نیازی در حوزه ساختمان دارند، با استفاده از این مجله بتوانند نیاز خود را به آسان ترین شکل و بدون دغدغه رفع نمایند.

وب سایت مجله دنیای معماری و اینستاگرام آن

مجله دنیای معماری یک وب سایت و پروفایل اینستاگرام نیز دارد که همراهان مجله دنیای معماری می توانند با مراجعه به آن طالاعات بیشتر نیز درباره این مجله کسب کنند.

آدرس وب سایتwww.world-architecture.net

پروفایل اینستاگرام: @worldarchitecture.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا